torsdag, maj 27, 2010

Några bilder

Idag har jag jobbat halva dagen och Chansa har varit hemma ensam, eftersom Lyle åkte till Lappvattnet igår. Jag var lite orolig eftersom hon aldrig varit helt ensam så här länge, men det gick bra. Hon hade inte ens kissat inne.

När jag kom hem gick jag en liten promenad med henne och självklart tog jag med min nya kamera eftersom solen lyste från en klarblå himmel. Det var dock inte speciellt varmt, men det spelar ju inte så stor roll. Jag är inte helt nöjd med bilderna, men det beror säkert på att jag inte riktigt har lärt mig använda kameran än.

Här är i alla fall några av de bilder jag tog.

Chansa på språng

Betar gräs som den värsta ko.

Sitter, men med lite underlig stil.

Vackert malleansikte.

Jag hade gärna varit ute och lekt lite mer med kameran, men jag var tvungen att packa och göra klart inför resan till Markaryd så det får bli någon annan gång.

Inga kommentarer: