lördag, mars 11, 2006

Middag i Lappvattnet

Vid niotiden i morse gick jag ut och tränade med Myrrha. Jag hade hoppats att det inte skulle vara några bilar på parkeringen vid den tiden, men det var det. Inte så många i och för sig, men parkerade på ett sätt som gjorde det svårt att träna. Men vi tränade ändå en halvtimme ungefär. Vi tränade sittande, språng marsch, sättande under gång, metallapportering, ställandet på inkallningen och rutan. Eftersom vi för en gångs skull tränade i dagsljus passade jag på att ta kameran med, men det blev tyvärr bara en relativt bra bild.

På förmiddagen åkte vi och storhandlade och Myrrha fick följa med och ligga i bilen. Men hon är inte mycket till vakthund- när vi kom tillbaka till bilen sov hon så djupt att hon knappt märkte att vi låste upp bilen och öppnade bagageluckan.

På eftermiddagen kom Adam hit. Vi gick på bio och såg Lilla kycklingen, som faktiskt var bättre än vad jag hade väntat mig. Sen skjutsade vi hem honom och åt middag i Lappvattnet. Även Myrrha fick ris och kycklinggryta till middag.

Inga kommentarer: