lördag, juli 29, 2006

EFIT- Ett foto i timmen

Idag tänkte jag försöka mig på EFIT för första gången. Tyvärr blev det dock inte någon rolig och händelserik dag på grund av att jag är sjuk och knappt har orkat kliva ur sängen. Det har inte blivit ett foto i timmen heller på grund av att jag har sovit stora delar av dagen. Men så här har min dag sett ut i alla fall:

7.10 Väckt av Bita som vill gå ut
9.30 Vaknar i soffan där jag somnade efter jag varit ut med hundarna

11.10 Vaknar till lite och ligger i sängen och tittar upp på takfläkten.
13.20 Ger hundarna tuggben för att de i alla fall ska få nåt att göra idag
14.10 Ligger i sängen och surfar lite på min bärbara dator
15.10 Orkar läsa en liten stund
17.10 Går ut med hundarna och låter dem leka en stund
18.03 Ger hundarna mat
20.20 Uppdaterar min bokblog

21.10 Känner mig lite piggare så jag går ut och tränar lite med hundarna. Här är det Bita som tränar på kontakt.
22.10 Tittar på film och äter godis
23.30 Kvällsrastning av hundarna

1 kommentar:

Anonym sa...

snygg schäfer :)