onsdag, maj 07, 2008

Fullt upp

Jag har rätt mycket att göra just nu. På dagarna jobbar jag med mitt examensarbete och på kvällarna och helgerna är det mycket annat, mest hundaktiviteter. Fast på grund av att MH:t i helgen blev uppskjutet så hade vi möjlighet att fara till stugan.

Vi åkte hem i söndags, men först hann vi göra en liten utflykt till vattenfallet. Bosse körde, eftersom våran bil började krångla på vägen upp till stugan. Det var enorma vattenmassor som forsade fram i älven, men det är svårt att få fram i en bild.




Det var också en hel del vatten utanför älven.

Vi såg också en svan som gick och strosade på en legda.

Myrrha tyckte att det var kul att få utforska lite nya ställen.

Men i bilen på väg tillbaka sov hon ganska gott.

Det var verkligen skönt att få vara i stugan en helg, för det lär dröja innan vi har tid att åka dit igen. Mina helger, utom en, är uppbokade ända fram till helgen efter midsommar med tävlingar, MH:n, kurs och jobb. Den enda lediga helgen är den helgen då jag är i Bulgarien och det kommer att bli så skönt att ligga i solen och vila upp sig...

Inga kommentarer: