tisdag, maj 20, 2008

Till Bulgarien

Alldeles strax bär det iväg til Bulgarien, så bloggen kommer förmodligen inte att uppdateras på en vecka. Men sedan kommer det förmodligen en massa bilder. Igår kväll och nu på morgonen har jag packat och jag hoppas och tror att jag fått med allting. Ändå känner jag mig väldigt stressad, men jag antar att det går över när jag får lägga mig i solen på stranden och läsa en bra bok.

Myrrha lämnade jag till Ewelyn igår efter vi hade haft möte i PR/info. Hon satt i baksätet och när jag klev ur bilen och började gå hemåt utan att släppa ut henne la hon huvudet på ryggstödet och tittade på mig genom bakrutan och såg förvirrad ut. Hon är ju inte precis van att bli bortlämnad. Men hon får det säkert bra hos Ewelyn. Och jag är alldeles säker på att jag också kommer att få det bra.

Inga kommentarer: