torsdag, september 25, 2008

EFIT

Idag är det dags för Ett Foto I Timmen igen, så här är min dag i bilder.

7.30 Jonas har rastat och gett hundarna mat innan han åker till jobbet, så jag går och lägger mig igen.

9.10 Har just stigit upp en andra gång och håller på att fixa en kopp te.

10.10 Släpper ut hundarna på gården en stund.

11.10 Sitter och surfar lite grann.

12.10 På väg ut på promenad med Myrrha och Lyle.

13.10 Myrrha och Lyle sitter och väntar på kommando att leta reda på bollen som jag gömt i skogen.

14.10 Har precis kommit tillbaka från promenaden och kastar lite frisbee med Lyle.

15.10 Sitter i soffan och läser.

16.10 Går ut på gården och kastar boll med hundarna (bollkastaren kommer verkligen till användning när man har en hund som Lyle).

17.10 Lagar mat övervakad av två förhoppningsfulla vänner.

18.10 Matdags för hundarna; här är det Lyle som väntar på varsågod.

19.10 Går till sopstationen med hundarna medan jag väntar på att Jonas ska komma och hämta mig.


20.10 Hemma igen från stugan och har just tömt kameran på bilder, eftersom Jonas ska låna med sig den till USA (och jag får låna hans kamera under tiden, jippie!)

21.10 Tittar på TV.

22.10 Tittar fortfarande på TV. Detta är Gizmo, som sitter ovanpå TV:n.

23.10 Läggdags eftersom Jonas ska upp tidigt för att åka till USA.

Inga kommentarer: