måndag, november 12, 2007

Ettarskalas

Idag har vi haft ettarskalas i huset. Johannas man och son kom hit igar for att stanna over lovet, som borjar pa torsdag och lille Henning fyller ett ar idag. Eftersom vi inte har nagot vardagsrum eller sallskapsrum sa blev det lite improviserat kalas ute i korridoren med rulltarta och gradde. Men Henning var glad i alla fall. Tyvarr kan jag inte lagga ut bilderna jag tog an, eftersom de haller pa att installera ett nytt flaktsystem i datasalen, vilket skulle ta ett par dagar. Den dator jag sitter vid nu har ingen kontakt som kamerasladden passar i, men bilder kommer sa fort jag har mojlighet att ladda upp dem.

Har kommer de utlovade bilderna fran ettarskalaset:
Tartan.
Johanna och Henning
Henning leker med sin ballong.

Pa lektionerna idag har vi pratat om personligheter och ocksa fatt gora ett sorts personlighetstest. Jag tyckte att det var ratt kul och intressant. Jag har gjort samma test en gang forut nar jag gick en kurs pa arbetsformedlingen, men da fick jag bara nagra bokstaver och inte direkt nagra forklaringar till det. Idag testade vi det lite mer i praktiska situationer, vilket var kul.

Enligt resultatet pa mitt personlighetstest ar jag: quiet, independent, and private; logical and unemotional; creative, ingenious, and innovative, global thinkers; curious and driven to increase their competence; casual, and adaptive; nonconforming and unpredictable. (Oversattning: tyst, sjalvstandig och privat; logisk och oemotionell; kreativ, pahittig och innovativ, global tankare; nyfiken och driven att oka sin kompetens; otvungen och anpassningsbar; okonventionell och oberaknelig) Jag tycker att atminstone vissa delar stammer ganska bra.

Inga kommentarer: