torsdag, november 15, 2007

Till London

Jag och Elin lyckades fa ihop ett gang sa det blev Quiz Night pa Sandbar igar kvall. Den har gangen lyckades vi valdigt bra med dingbatsen- vi klarade fem av fem! Fast jag tycker nog att de var lite enklare an vad de varit tidigare, fast det ar klart att de verkar ju alltid enkla nar man forstar dem. Sjalva fragorna gick ocksa relativt bra. Vi svarade pa alla utom fem, fast pa en del var det forstas rena gissningar. Vi lyckades skrapa ihop 17 poang av 40, sa aven om det kandes bra sa var det inget rekord.

Idag aker jag till London sa jag vet inte om jag kommer att ha mojlighet att uppdatera i bloggen pa nagra dagar. Jag kommer tillbaka till Leeds sent pa mandag kvall, sa pa tisdag kan jag nastan utlova en uppdatering med en massa bilder fran London. Jag vet dock inte riktigt vad vi ska gora i London, men en plan ar att ga pa Camden Market och marknad i Notting Hill (for Malin och jag bor nastan i Notting Hill) + att vi ska gora en massa turistgrejer som att titta pa Big Ben. Om vi har rad gar vi kanske ocksa pa nagon pjas eller musikal. Och sa kommer ju Elins kille med julskum!

Stina, Anneli och Elin pa taget till London.

Malin, ocksa pa taget till London.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en strålande tur i London. Jag hoppas att alla julsaker kommit fram överallt! Shoppa loss i massor och köp allt bling bling som du hittar till julgranen.

Kram Sara