söndag, april 25, 2010

EFIT och examination

Idag var det EFIT (Ett Foto I Timmen) och nu när jag för en gångs skull inte jobbar så ville jag vara med. Dock hade jag en del annat för mig eftersom det var examination på tävlingsledarutbildningen idag. Så här ser i alla fall min dag ut i bilder:

07.35 Frukostdags för Lyle och Chansa. Chansa äter nu dubbelt så mycket som Lyle.

8.35 Promenerar upp till klubben.

9.35 Hälsar på Krobbe innan det är dags för examination på att ropa på planen.

10.35 Examination för en av mina kurskamrater

11.35 Jag har ropat lydnad och sitter med mina hundar och tittar på de andra.

12.45 Lunchpaus med mallebus.

13.40 Har just gjort färdigt min tidsplanering.

14.50 Dricker en kopp te och äter en punschrulle för att fira att jag blivit godkänd.

15.50 Vi fick skjuts hem och jag rastar hundarna innan vi går in.

16.40 Flyttar bilder från kameran till datorn.

17.35 Sitter fortfarande vid datorn, men det är lite svårt att skriva då U:et har lossnat.

18.30 Det blir pyttipanna till middag.

19.40 Kollar min mail och bl a har jag fått mail om vem som ska göra vad på MT och MH i maj.

20.30 Tar ett bad.

21.40 Tittar på gårdagens Vem vet mest? på svt play.

22.30 Läser en bok av Isabel Allende.

23.45 På väg ut för att kvällsrasta hundarna.

Inga kommentarer: