måndag, april 12, 2010

Härligt väder

Vackraste hundarna

Igår jobbade jag, men eftersom jag inte började förrän klockan 12 gick jag en promenad med hundarna. Vädret var väldigt fint och eftersom jag var ute ganska tidigt så höll skaren för hundarna att springa på. Idag har det också varit fint väder, men jag tog inte kameran med mig när vi var ute. Här är i alla fall några bilder från gårdagens promenad.

Lyle och Chansa

Mallemonstret och lakritstrollet

Full fart på skaren.

Jag tycker att det är lite sött att Chansas öron vippar lite grann när hon springer.

Men ibland ser hon inte riktigt klok ut.

Jagar Lyle som hämtar bollen.

Chansa kan också hämta bollar.

Lyle? Nej, faktiskt inte, men den här hunden var väldigt lik honom. Den var en blandning mellan border collie och golden.

Chansa spårar något på skaren.

Chansa väntar in Lyle.

Inga kommentarer: