lördag, april 24, 2010

Morgonpromenad

När Adam fyllde år blev det inget av med planerna på att gå ut och äta, men igår kväll var jag, Adam, mamma, syrran och pappa på O'Learys och åt middag. Efteråt gick jag, Fia och Adam på bio och medan vi väntade på att filmen skulle börja gick jag och Fia på Carl Viktors och drack en öl. Vi såg Shutter Island och den var rätt bra. Jag har dock läst Patient 67, som filmen bygger på, så jag antar att den hade varit lite mer spännande om jag inte hade läst den. Boken var dessutom bättre än filmen, precis som det brukar vara.

Idag har jag jobbat, men jag började inte förrän mitt på dagen så jag gick en promenad med hundarna på morgonen. Det går fortfarande att gå i skogen och hundarna hade riktigt kul. I alla fall för Chansa; Lyle är inte fullt lika road av hennes nya lek att springa ikapp honom och bita honom i svansen. Men de har också riktigt roligt med varandra.

Vilda valpen anfaller.

Bushundar.

Pinnen är min!

Nej, den är min!

Åh, vad jag längtar tills det ser ut såhär i hela skogen.

Chansa bär på en pinne som vanligt.

Världens vackraste malle.

Inga kommentarer: