torsdag, april 08, 2010

EFIT

Så var det dags för Ett Foto I Timmen igen. Det verkar som att de som planerar EFIT-dagarna valt dagar efter när jag jobbar, men trots att jag jobbade lyckades jag i alla fall fota i stort sett hela dagen (fast vissa av bilderna är rätt tråkiga för att det är rätt begränsat vad jag kan fota när jag jobbar p g a sekretess).

Här är min dag i bilder:

00.30 Chansa sover gott i sin bur och jag ska också sova.

6.45 Morgonpromenad med hundarna.

7.45 Är på jobbet och kokar gröt.

8.30 På väg ut genom dörren för att fara och bada.

9.45 Har precis klivit upp ur badet.

10.30 Lägger tillbaka lite grejer i förrådet.

11.50 Har ätit lunch och är på väg
att gå på stan.


12.45 Glömde fota när vi var på stan.


13.45 På väg från stan.

14.45 Städar; här ett nytorkat golv.

15.45 Kommer hem från jobbet och möts av en mycket lycklig valp (och en lycklig Lyle, som dock inte kom med på bild).

16.45 Pannkaka till middag.

17.45 Middagsdags för hundarna.

18.45 Tränar på Solbacken med Lena och Aija. Här tränar Chansa på att sitta kvar.

19.45 Lyle tränar metallapportering, som han har gjort stora framsteg med.

20.45 Bakar Nonstop-kakor.

21.45 Tittar på ett avsnitt av One Tree Hill på datorn.

22.45 Ser på TV och söta lilla Chansa sover i soffan

23.45 Kvällskissning.

1 kommentar:

MisterTom sa...

Vilka roliga bilder! Chansa är ju för underbar. :)