onsdag, april 07, 2010

Min födelsedag


Idag fyller jag 40 år. Jag kan inte riktigt fatta att jag är så gammal. Mamma har varit här idag och jag fick en fin blombukett (en del av den kan ni se ovan). Inom en snar framtid har jag nog också en "riktig" kamera och då kan jag ta ännu bättre bilder än den. Ikväll har Catrin, Ewelyn och Eva varit här och ätit smörgåstårta och haft möte i onsdagsgruppen. Av dem fick jag en fin blomma, ett presentkort på Vegas och ett jättefint födelsedagskort som Eva hade gjort.

Den här vårelden/höstglöden (eller kalanchoe, som den egentligen heter) fick jag av Onsdagsgruppen.

När Myrrha fyllde år la jag ut bilder för varje år från det att hon var valp. Det tänker jag inte göra med mig själv. Dels finns det nog inte en bild på mig för varje år och dels så skulle det bli alldeles för många bilder. Inte heller blev jag lika bra på bild som Myrrha.

Men så här såg jag ut när jag var liten.

Och så här ser jag ut idag.
Den sista bilden är också ett bevis på att hennes humör har blivit mycket, mycket bättre. För en månad sedan skulle hon inte ha accepterat att bli lyft sådär, men jag har härdat henne genom att lyfta henne i tid och otid så nu är det inga problem alls. Man kan också se att Chansa har växt en hel del, särskilt om man jämför med den här bilden.




Inga kommentarer: