torsdag, februari 23, 2006

Möte

I morse gick jag en halvtimmes promenad med Myrrha innan "jobbet". Hon var betydligt lydigare än igår, men är väldigt fixerad vid lukter. Därför misstänker jag att hon snart ska börja löpa eller att hon redan har börjat. Det syns ju inte alltid när hon löper.

På kvällen hade vi möte i PR/Info-kommittén. Det var meningen att vi skulle träffas här, men det blev ändrat så att vi skulle träffas på klubben istället. Skönt, för då slapp jag städa. Jag och Myrrha promenerade dit, som vanligt. Vi har numera fått en ny medlem i PR/Info, Benny, som kommer att ha hand om att ragga sponsorer. Helt suveränt, eftersom ingen av oss andra tycker att det är någon rolig uppgift. Myrrha fick också träffa Bennys hundar, rottisarna Katla och Troja, men hon tyckte mest att de var jobbiga. Speciellt valpen Troja; hon fick ett par tillsägelser för att lära sig veta hut. Efter mötet fick jag och Myrrha skjuts hem av Eva. Fast egentligen så hade nog Myrrha behövt promenaden hem eftersom vi inte har gått så mycket idag.

Inga kommentarer: