måndag, februari 27, 2006

Härligt väder

Idag har det varit soligt och fint hela dagen. I och för sig inte så varmt, ca -12 grader, men det gjorde inte så mycket. I morse gick vi en promenad på en halvtimme innan jag cyklade till "jobbet". Sedan gick vi en längre promenad på ca en timme mitt på dagen. En stund satt vi också på en bänk och solade lite grann.

Det var full fart på damen idag också, men hon lyder fortfarande inte särskilt bra. Hon är också rätt luktfixerad. Jag antar att det betyder att hon löper, även om jag inte har lyckats se nåt blod.

Jag hade tänkt träna lite ikväll, men jag tyckte att det var alldeles för halt på parkeringen där vi brukar träna. Därför blev det lite tricks och konster inomhus istället. Jag har på sistone lärt henne lite tricks som egentligen passar bäst i freestyle, t ex att backa genom mina ben och att ställa sig mot min rygg med framtassarna. Rätt meningslösa tricks egentligen, men hon tycker att det är kul i alla fall.

Inga kommentarer: