söndag, juli 05, 2009

EFIT

Idag har det varit EFIT och jag bestämde mig för att vara med trots att jag jobbar. Eftersom jag jobbar som personlig assistent blir det därför en del ganska tråkiga bilder eftersom sekretessen (och vanligt etik och moral) gör att jag inte kan visa vad som helst.
00.10 Lyle ligger i soffan och tycker att det är hög tid att gå och lägga sig.

01.10 Har fortfarande inte somnat (trots att jag verkligen borde sova), utan ligger och läser Yngling på guld.

06.20 Cyklar till jobbet.

07.20 Framme på jobbet och Lyle får sin frukost.

08.15 Frukost för min brukare.

09.10 Dags för en kopp te.

10.20 Min brukare vilar och jag passar på att fortsätta läsa Yngling på guld.

11.10 Lyle är väldigt snäll och lugn att ha med sig på jobbet.

12.00 Jag dricker Varma Koppens kycklingsoppa till lunch.

13.30 På väg efter att ha varit och handlat.

14.20 Åker på Stadsfesten med brukarna och går runt lite (och äter lunch ännu en gång).

Bonusbild på Lyle som undrar varför jag inte lät honom äta allt gott som låg på marken på Stadsfesten.

15.20 Lyle ligger och vilar medan jag jobbar.

16.00 Cyklar hem från jobbet.

17.20 Lyle har precis fått syn på Eva som kommer för att låna min spårlina.

18.10 Skriver lite i min blokblog.

19.10 Äter en sen middag, grillad kyckling och potatissallad.

20.20 Tränar lydnad, här inkallning med ställande (svårt att ta bra bilder på svart hund i rörelse i dåligt ljus, därav den dåliga bildkvaliteten).

21.15 Tittar på Parfymen på TV.

22.00 Tar ett skumbad och läser en bra bok.

23.05 Tittar på lite bilder och försöker bestämma mig för vilka jag ska göra tavlor av.

00.00 Lyle tycker att det är dags att säga god natt.

Inga kommentarer: