torsdag, juli 30, 2009

Cykeltur

Idag har jag sovit halva dagen eftersom jag jobbat natt och det känns ju verkligen synd att sova bort en solig och varm dag som idag. När jag vaknade vid halv två gick jag en kort promenad på lite drygt en halvtimme med Lyle och nu i kväll, när det blev lite svalare, tog vi en cykeltur. Vi cyklade längs strandpromenaden, över Lejonströmsbron och så en liten sväng till Nordanå innan vi cyklade hem igen. Självklart blev det också några stopp för att Lyle skulle få bada.

Han har sprungit i full fart i stort sett hela cykelturen och jag är imponerad över att han orkar. Det är också väldigt kul att se på honom när han springer, eftersom man kan se hur han njuter av det.
Springer framför cykeln så att vattnet stänker om honom.

And

Fåglarna på Nordanå (tyvärr var det lite för mörkt för att få riktigt bra bilder).

Lyle ligger platsliggning medan jag fotar fåglar.

Inga kommentarer: