söndag, december 11, 2011

11 december- Mina drömmar

Efter att ha varit på ledarskapsutveckling hela helgen är jag lite för trött i hjärnan för att fundera ut något bra att skriva om mina drömmar, så det får bli ett ganska kort inlägg idag. Eftersom detta är en hundblogg så börjar jag med en hundrelaterad dröm- jag drömmer om att tävla SM i bruks och/eller lydnad (gärna båda, men speciellt bruks-SM). Förhoppningsvis kan jag och Chansa komma dit en dag.

Sedan så drömmer jag väl som alla andra om att träffa någon att leva ihop med. Men det är dock inget som jag har speciellt bråttom med och jag kan inte ens påstå att jag aktivt letar efter en ny man. Jag trivs ganska bra med mig själv också, fast visst vore det trevligt att ha någon annan än Chansa att prata med framför TV:n på kvällarna :-)

Blivande SM-ekipage?

Inga kommentarer: