torsdag, december 22, 2011

22 december- Min favoritplats

Min favoritplats i hela världen är hemma. Det låter säkert fruktansvärt tråkigt, men så är det. Jag har alltid trivs bra hemma, var hemma än har varit. Det betyder i och för sig inte att jag inte tycker om att resa bort, för det gör jag. Men det är alltid skönt att komma hem igen.

Just nu när det snart är jul är jag nästan extra förtjust i mitt hem, eftersom jag gillar att ha det lite julmysigt. Så här ser mitt hem ut just i kväll:

 Köket

 Hallen

 Sovrummet

TV-rummet

Men det finns faktiskt också en annan plats som jag tycker (tyckte) väldigt mycket om och det är stugan i Klösan. Det är förstås inte min stuga, utan Jonas pappas och jag har inte varit där sedan vi separerade, men det händer då och då att jag saknar att åka till stugan, ta långpromenader i skogen och sedan värma sig framför en brasa i kaminen.

 Stugan inbäddad i höstfärger.

Inga kommentarer: