fredag, december 16, 2011

16 december- Det här ångrar jag

Det sägs ju att man ångrar mer det man inte gjort än det man gjort och det stämmer kanske. Just nu kan jag i alla fall bara komma på en enda sak som jag ångrar och det är något jag inte gjort, nämligen ta körkort. Jag skulle verkligen ha behövt körkort (och bil) och jag ångrar att jag inte tog det när jag var 18. Dels var det lättare att ta körkort på den tiden och dels är det lättare att lära sig när man är ung. Men det är förstås inte försent, så kanske en vacker dag...

Det hade verkligen underlättat att ha bil, speciellt som hundägare. Det är inte alltid så enkelt att åka med andra när man har hund. Hade jag bara haft körkort och bil hade Chansa inte behövt åka...

 ...i Fridas bil,
 i baksätet i Annas bil,
 med Mille i Jennys bil (ja, det finns en malle i den vänstra buren)

 eller trängas med Jackpot i hans bur.

Inga kommentarer: