lördag, december 24, 2011

24 december- Mina ambitioner

Just nu är jag trött efter julfirande och spel till sent på kvällen, så jag orkar inte fundera så mycket på mina ambitioner. Därför nöjer jag mig med att skriva om en av mina ambitioner- att skriva en bok. Jag tror inte att jag var mer än 9-10 år när jag sa att jag skulle bli författare, så det är en ambition som jag har haft ganska länge. Jag har skrivit en hel del under åren, även om det har varit lite till och från. När jag pluggade på KomVux gick jag en kurs i Litterär gestaltning bara för att det var kul och när terminen var slut sa min lärare i Litterär gestaltning "Jag ser fram emot din debutroman."

Hittills har jag dock inte lyckats ta mig i kragen och skriva någon bok, men det är i alla fall min ambition och vem vet, en vacker dag så kanske jag faktiskt skriver en roman och lyckas få den utgiven.

Inga kommentarer: