måndag, december 05, 2011

5 december- Min bästa vän

Ja, det är ju inte svårt att skriva ett inlägg om min bästa vän. Hela den här bloggen handlar ju om min bästa vän :-) Alla mina hundar har förstås varit mina bästa vänner, men det är faktiskt något speciellt med Chansa. Det klickade med henne redan när jag hämtade henne hos uppfödaren och vi har haft en bra relation sedan dess, även om hon inte alltid har varit så lätt att handskas med (det kändes riktigt bra att höra att vi har en bra relation från självaste Kenth Svartberg, författare till boken Bra relation).

Här är en liten film från en promenad med min bästa vän i somras: Promenad med Chansa

Jag har förstås också en del mänskliga vänner, men där är det jobbigare (och känsligare) att peka ut en bästa vän, så jag glad att jag har Chansa att skriva det här inlägget om!

Inga kommentarer: